mandag 23. juni 2008

Sommer på jorda

Så har jeg fullført min andre veskekolleksjon, den har fått navnet "Sommer på jorda". Veskene er sydd i stoff fra Amy Butler, og de gir meg en herlig sommerfølelse. De kan kjøpes gjennom Landhandleriet.




Været her midt i Norge er ustabilt for tiden. Ikke så ille temperatur, men sol og regn om hverandre. Det trengs likevel is, noe som store og små setter stor pris på.




Humlene har begynt å spenne ifra, trådene er nå festet igjen, slik at de etter hvert også danner et lite tak. Var veldig fornøyd med denne vindskjermen, og taket for å beholde nattevarmen i fjor, så jeg håper den blir minst like bra i år.




Peonene venter bare nå på en anledning til å slå ut i full blomst. Gjett om jeg gleder meg!




Vår kjære Baluba hadde pyntet senga si med fargerike lapper her for en stund siden. Det var svært vanskelig å få henne til å fortelle hvor lappene kom fra, hun kunne både fortelle om en maskin i tunga si - som ikke virket lengre - som lagde slike lapper, og en hemmelig kode som også kunne fikse slike ting. Vel, til slutt ble det klart hvor lappene kom fra, og den skyldige fikset det på sitt vis. Ikke like overbevist om at eieren blir like fornøyd...