lørdag 5. juli 2008

Borte bra...

... men hjemme best.

Kom hjem i natt etter vel ei uke på sommerjobb i Oslo. Det var fint. Masse flinke, inspirerende og hyggelige folk, og mye oppfrisking på egen kunnskap. Ammetåka er muligens ikke permanent likevel!!!

I mitt fravær hjemme, hadde kjære anskaffet seg 6 nye damer... Disse vil vi vel få mye glede av et par år fremover. Jentene er hentet fra en besetning på 15800 stk, og sliter litt med å forstå livet i innhegning på landet. Erfaringsmessig så kommer de til å bli skikkelig fine i løpet av noen uker.




Kjære var en tur i Sverige og sprang en etappe i St. Olovsloppet, og ettersom etappen hans endte i Åre, var han, etter tips fra undertegnede, en tur innom butikken til Jenny i Jny Design og kjøpte nydelige kaniner til meg. Gleder meg til å omforme disse til herlige barneklær!





Jeg kunne jo ikke komme hjem fra Oslobyen uten stoffer, nå var det ikke så veldig ekslusive saker jeg rakk på, men falt for dette sengetøyet og gardinene på salg hos Princess, så her ligger det noen vesker og forkjekjoler tenker jeg. Kanskje et dameskjørt også. Akkurat i skrivende stund lurer jeg på om jeg kan oppdrive sykrefter igjen, men de kommer vel. Spesielt hvis jeg tenker på alle veskene og klærne jeg fikk solgt under oppholdet mitt, og alle de positive tilbakemeldingene jeg fikk! Tusen takk, alle sammen.





Denne spa-kremen og deilige vaskekluten (har aldri kjent mykere) fikk jeg fra studentene jeg prøvde å hjelpe etter beste evne under oppholdet mitt - Kjempehyggelig. Og så langt har jeg kommet på ferieprosjektet mitt, skjørtet i alpakka. Det er faktisk utrolig morsomt å strikke!





Og hjemme blomstrer det for fullt.