søndag 3. august 2008

Bedre plass

Da har jeg fått til noen dukkeklær. Dårlige bilder, men beviset er her. I tillegg har jeg gjort kål på et par strikkeUFOer. Jippi!!! Symaskina var ikke min venn, så genseren og tightsen ble ikke ferdig i denne omgang. Endte altså opp med spencer, bukse, poncho, bukse, håndduk og to vaskekluter.




Og så har jeg funnet ut at fatet jeg fant i dag er malt av Inger Waage. Les mer om det her.
Jeg blitt inspirert av Mrs. Darcy. Skal gjennom året som kommer ordne meg bedre plass her i huset. Det skal skje gjennom å kaste, gi bort eller selge. Og ikke minst; ikke kjøpe mer enn jeg trenger. For å ta det siste først: Her har jeg blitt rimelig flink, selv om sommerens bruktbutikkbesøk kan tyde på noe annet. Men jeg handler generelt lite. Med unntak av stoff... Der har jeg et stort forbedringspotensiale. Rydding, kasting og salg er jeg også godt igang med. Men for å holde meg varm på dette området, så skal jeg daglig oppdatere bloggen min fra "Bedre Plass"-prosjektet. Herved går startskuddet! Kan jo melde om at, blant mye annet, så har det blitt kastet over et trillebårlass med glass i dag, og bilhengeren er oppfylt med gammelt elektrisk som skal leveres inn i morgen.