tirsdag 12. august 2008

Klukka

I dag har jeg slått på symaskina igjen. Bilder kommer etter hvert...

Jeg har begynt å strikke kjolen Klukka fra Birgirsdottir. Gleder meg veldig på å få den ferdig. Elsker fargene! Driver akkurat nå med en stilig hullbord. Og mens alpakkakjolen er strikket på pinner nr 3 og 2,5, er Klukka på overkommelige 4,5. Så forhåpentligvis tar det ikke 3 år med denne.

Og i dag lå det faktisk to pakker i posten. og jeg som ikke har bursdag før søndag!!!
I den ene pakken var en nydelig lue vi har kjøpt til Olea, designet og sydd av Kobra. Den blir helt kanon nå utover!

Og så var det bursdagsgave til Olea fra Tante og Onkel, og bursdagsgave til Undertegnede fra Bror og Svigerinne. Og jeg åpna den jeg. Tre herlige stoffbiter var innholdet. I LEKRE farger. Tuusen takk!

Til slutt vil jeg fortelle om noe utrolig hyggelig. Jeg kjenner ei fantastisk dyktig dame i Trondheim. Hun lager egne smykker som hun selger. Og jeg er veldig stolt over at jeg får presentere noen av smykkene hennes på Landhandleriet mitt! Så titt innom der.



... og så må jeg ta en titt innom Mrs. Darcy for å få tips til Bedre Plass ...