onsdag 24. september 2008

Produksjon

I de siste dagene har jeg fått sydd en del. Resultatet har blitt 6 utrolig søte snuppeskjørt som er til salgs på Landhandleriet. Her er det de søte jentene mine som villig stiller som modeller.

De fire største skjørtene er hel volang - kult, ikke sant?

Jeg har også fått sydd fire skuldervesker som jeg er veldig fornøyd med. Mor sjøl kan posere (eller ikke...). Men her er i allefall Klukka. Hun har blitt en god venn som er flittig brukt.



Ellers kan det meldes at livet går sin gang. Det er fremdeles en del brikker som må finne sitt rette sted, men jeg har virkelig tro på at det ordner seg til slutt. Ettermiddager og kvelder fylles med fotball, handball, fiolin, althorn, trommer, 4H...

Og i dag har forresten sprellemann sydd ferdig et skjørt til seg selv. Bilde kommer.