tirsdag 30. desember 2008

Ett år!

I dag er det ett år siden jeg startet å blogge!

Nå hadde det helt sikkert vært på sin plass med betraktninger om hvorfor jeg begynte med dette, og om hvordan det har utviklet seg... men det får bli ved en senere anledning...

Jula kom og tok oss med storm, derfor har denne stakkars bloggen fått ligge uskjøttet. Heldigvis så tar den vel imot meg når jeg endelig dukker opp igjen.

Denne glade gjengen får spre siste rest av julebudskapet - den verdslige delen av det...

Så ble jeg overmannet av lysten til å vise dere denne nydelige koppen fra Figgjo, den er fra min barndom. Man MÅ jo bli glad av den!

På produksjonssiden har det stort sett gått i julegaver, og pga tidenes forkjølelse, så har jula også vært svært lite produktiv. Jeg håper dette bedrer seg nå, og kan allerede gi en sniktitt på noe som kommer i Landhandleriet i 2009. Hhv str 3 år og XL (dame)... Så følg med!

I anledning ettårsjubileet for bloggen min, så lager jeg en liten, uhøytidelig, konkurranse her... Alle som skriver en kommentar til dette innlegget, innen lørdag 3. januar kl 23.59, blir med i trekningen om en av disse luene i ull/mohair, ull eller akryl.