lørdag 10. januar 2009

Bilderas

Hjernen er fremdeles på sparebluss, kaldstart tar visst tid. Så det har blitt sparsomt med blogging. I tillegg hjelper det ikke at fotoapparatet ikke er på lag med meg. Nå skal jeg slå to fluer i en smekk, ettersom jeg ikke har nok indre motivasjon til å gjennomføre en del ting... Jeg skal lage meg en plan for trening som må gjennomføres i en viss mengde før jeg får lov til å kjøpe meg nytt fotoapparat.

Fra forrige innlegg, fullt av puddersnø, kan jeg nå fortelle om enda mer snø, etterfulgt av regn. Nå har det blitt minusgrader igjen. Vi har en solid snøsåle her, og med nysnø oppå blir det fantastisk....

Her vil jeg nå vise frem en del av julegavene som ble gitt i fjor, produsert av undertegnede.

Først tre luer til nevøer i slampamperalderen. Heklet i akrylgarn og garantert kløfri.

Så tre vesker til tre nieser i passe alder, sydd av avlagte dongeribukser og dekorert med jentenes idoler.


Og et sett til Gudsønnen på tre, buksa er sydd av en duk. Skjorta ble dessverre for lita, så han skal få en ny, og denne blir lagt ut for salg.

Takker for alle hyggelige kommentarer som dukker opp i bloggen min, det varmer virkelig!