lørdag 24. januar 2009

De beste

Jeg har lest ferdig Helene Uris "Honningtunger" nå. En tankevekker av en bok. Tror jeg kan anbefale den altså. Får en til å tenke litt over hva slags venn man er selv. Håper virkelig ikke at jeg kan matche noen av disse fire hovedpersonene. I tillegg så blir man minnet på hvor viktig det er at ting blir sagt, og at man ikke går rundt og tror man har en felles forståelse...

Jeg følger nå opp med "De beste blant oss" av samme forfatter. Er godt igang, og synes det er en fin driv i boka så langt.

Fra Annemor har jeg fått denne superhyggelige awarden. Den er vel egentlig gitt til Landhandleriet mitt da, men jeg legger den her jeg. Annemor har en fantastisk snert på det hun syr. Nydelig kombinasjon av stoffer, farger og mønster. og ikke minst kreative og flotte applikasjoner. Kikk innom henne!

Awarden sender jeg videre til Karmaen. Hun er en fantastisk kreativ og positiv sjel som krydrer netthverdagen min på mange måter.

Så en liten teaser... Jeg er igang med et prosjekt som jeg har planlagt i over ett år nå. Prosjektet er utrolig morsomt å jobbe med, og skal lanseres på Landhandleriet i morgen kveld (søndag) klokken 20.00 Håper det faller i smak.

Fra livet i familien kan det rapporteres om fire unger med omgangen de siste dagene, en med kvalme samt en voksen med ekstrem kvalme... Så helgas planlagte hyttetur ble avlyst. Jaja. Det går vel over.