søndag 15. mars 2009

Hjemme - Borte - Hjemme

Rakk hjemmom for å sove litt etter argumentasjonsturen min til Østlandet. Så bar det videre til grensetrraktene. Med gode venner, godt vær og lekkert skiføre på hyttetur kan det vel ikke bli bedre? Første bilde er et spionfoto av deler av Du Gamla, Du Fria... Ikke si det til noen. Noen av oss kryssa forresten grensa en gang eller to også - usett!



Mor og Minstemor på skitur en lørdag kveld, like før sola forsvinner.

Høyt henger de, og blide er de. I furua skal det gå an å skimte fire av ungene. Toppen på furua ble etter hvert brukts som hopp-plattform. Jaja.

Og her kan dagens leirsted skimtes...

16 - 5 = 11 Det er antall nøster jeg nå har igjen på Pt 5-prosjektet mitt. Nok en gang frykter jeg at jeg har overvurdert min egen størrelse... Jaja, tiden vil vise.

Nå er det snart ny uke, ingen reising og nye muligheter. Skal i allefall vaske tøy. Den haugen er større enn alle hauger!