søndag 12. april 2009

Så utrolig hyggelig!

Etter ei uke på hytta, i til dels vakkert vær, var det utrolig hyggelig å se at bloggen min har hatt omtrent 300 treff. Får meg til å reflektere litt over hva jeg blogger om. Men ettersom det er sen søndagskveld, er jeg ikke så veldig dypsindig av meg heller...

Vi har ei ganske lita hytte et stykke fra vei og andre hytter, uten vann og strøm. Her liker vi oss god, med fint turterreng og fiskemuligheter i rimelig nærhet. Ungene liker seg også godt her. Uka har gått veldig fort, vi har hatt det kjempefint. Med unger som er flinke til, og glade i, å gå på ski, kommer vi oss faktisk ut på en del fine turer også. Storebror har i mange år hatt en drøm om å komme opp på Grønlihøas høyeste topp (720 moh), og Påskeaften 2009 besteg vi toppen i strålende sol. Alle på egne ben (ski), med unntak av Olleditten, som fremdeles må finne seg i å sitte i pulken. Her er de flotte ungene avbildet på toppen, med litt forskjellig retning på bakgrunnen. Hhv. Storebror (13,5), Rockern (11,5), Sprellemann (8,5), Baluba (snart 6) og Olleditten (1,5).