torsdag 2. juli 2009

Snart

skal jeg hjem. Det gleder jeg meg til. Nå er jeg sliten, etter 9 dager med jobb fra ni til seks, i strekk, med to timer kjøring i tillegg. Det har vært utrolig lærerikt og inspirerende, men nå er det godt det straks er over. Kun en dag igjen!
Tidlig tirsdag forrige uke var dette frokosten min på Værnes. Boka er superfin. Jeg har ikke kommet veldig langt, for jeg sovner rimelig raskt om kveldene...

Litt senere på tirsdag viste Majorstua seg fra denne siden. Det er ikke skyer det oppi lufta der, bare fargenyanser som blir seende ut som skyer når jeg leker meg med mobilen. Og himmelene har sannelig vært stort sett skyløs, også. Men mens andre har sløvet og badet og andre ting man gjør i varmen, så har vi vært ca 100 stk som har jobbet for harde livet... Håper det er litt sommer igjen til oss også.

Stjal meg til et par timer med powershopping en av dagene, her venter jeg på bussen.

Og for den som lurer på hva jeg har jobbet med, er svaret matematikk. Representert ved denne (for kjennere). Har også fått solgt mye av det jeg har laget, så nå tror jeg jeg skal hjem til symaskina mi. Og ikke minst til familien min (som ikke er hjemme...).

Og tusen hjertelig takk til den fine "familien" min i Drøbak, som nok en gang har tatt godt i mot meg og åpnet hjemmet sitt for meg.