fredag 14. august 2009

Høstingstid

Selv om det er lenge til høst, så er høstingstiden godt igang. Må innrømme at hamsteren i meg våkner på denne tiden av året altså, underveis glemmer jeg alt etterarbeid som følger med plukking, men det får så være.


I år er det virkelig mye kirsebær. Vi mistenkte vel det under vårens blomstring også. Får vel teste ut forskjellige oppskrifter, både med og uten alkoholer.

Eplehøsten får vi vente litt på, men den tegner godt.

Jeg er nå ferdig med mine to første dager i ny jobb. Skal ha virke som lærer i naturfag og geografi på en videregående skole. Jeg gleder meg kjempemye til å komme igang. Dette skal bli morsomt, spennende og lærerikt.

Og sannelig: Jeg har kommet igang med å sy litt igjen også, så nå er det ikke så lenge til det kommer nye produkter på Landhandleriet!