torsdag 20. august 2009

Siden sist...

... har jeg begynt i min nye jobb og møtt kolleger og elever, og tror dette skal bli kjempespennende!

... har jeg blitt 37 år!

... har jeg lest ferdig boka til venstre i bildet (Tordivelen flyr i skumringen av Maria Gripe), en fin ungdomsbok som passet ypperlig for meg akkurat nå. ... har jeg begynt å høre på lydboka i midten, I eventyret av Olav Duun. Vakker og vemodig. ... har jeg begynt å lese boka til høyre (noe som jeg sannsynligvis ikke er alene om for tiden).

... har pcen jeg bruker hatt en tur i gulvet, og fått noen spennende striper, og jeg har fått med en ny notebook i bursdagsgave. Denne var desverre ikke ved sine fulle fem, og nå venter jeg på en ny en.

... har jeg vært innom butikken/verkstedet til en utrolig dyktig dame her i byen. Og her er nettstedet hennes.

... har Baluba begynt i første klasse. Hun stortrives! De andre ungene befinner seg i 9. klasse, 7. klasse, 4. klasse og barnehagen.

Og sist, men ikke minst, siden sist har jeg kommet igang med å sy! Og over helga kommer det nye vesker i Landhandleriet. Det skal i tillegg ryddes der inne. Men nå er det en arbeidsdag og så er det helg meg fjelltur og forhåpentligvis blåbær, ørret og kantareller!