lørdag 12. september 2009

Lilla og sånn

Jeg har visst to lilla strikketøy på dang. Merkelig dette med fotografering av fargen lilla.. Skjørtet, i Safran, er vel gjengitt i nogenlunde riktig farge. Mye som gjenstår, men det er ganske greit å strikke i disse dager hvor hjernen ikke kan prosessere avanserte saker utenfor arbeidstid. Jakken mangler ermer og stolper, men jeg tror ikke jeg er istand til å lese mønster - selv om jeg er veldig klar for at den skal bli ferdig. Fargen stemmer ikke helt med virkeligheten, altså. Det er nok en dæsj mer rødt i begge plaggene enn det kan se ut til her.

Fortsatt får vi dagene til å gå. Som f.eks på søndag, da Baluba testet sykkelhopping, noe som resulterte i en utslått tann (o lykke for sen tannfelling, slik at det var melketann som forsvant), samt et sting i haka. Like blid etterpå, da.

Aktive unger er flotters, og Baluba går i søsknenes fotspor, selv om Storebror og Rockern nå har sluttet å spille fiolin, så har interessen for spilling blitt overført. Her er Baluba på sin andre fiolintime.


I dag har jeg forresten besøkt bloggen til Siris Design. Der finner du en konkurranse hvor premien er lekre vesker! Anbefaler en titt!

Her, omtrent midterst i Norge, regner det og regner det og regner det... Men jeg tror sannelig vi skal kle på oss og ta oss en tur ut likevel. Ha ei strålende helg alle sammen.