lørdag 21. november 2009

... så var det bunaden, ja...

Må innrømme det, jeg har litt bunadstørke for tiden. To og ei halv uke med sykdom er ikke akkurat den beste vitamininnsprøytinga for å komme videre heller. Men i morgen er det ny kursdag, så jeg må i allefall komme meg gjennom minimumskravet til lekse! Sist kursdag sydde vi vestelommer, det er sannelig mye pirk med. Hadde aldri greid det uten kursleder Evas guiding! Utenpå ser det sånn ut, si fra hvis du ser min usynlige håndsøm da!!!

Og inne blir det slik. Her er ikke håndsømmen like usynlig, men nesten!

Jeg fikk strikket en del da, mens jeg var syk, og nå er alle fire deler på det brune Falk-prosjektet ferdig. Kun montering som gjenstår.

I dag åpnet jeg en ny bok. Denne (Slumdog Millionaire av Vikas Swarup) fikk jeg i bursdagsgave fra Bror og Svigerinne. Den viser gode takter i starten i allefall!