lørdag 5. desember 2009

Fotovegring

Ja, sannelig, det tror jeg jeg lider av!

Jeg har mye som jeg ville ha blogget om, men får ikke fotografert det, og jeg sliter med å blogge uten bilde!

Men nå har jeg fotografert. Og i kveld vardet familiens aller ferskeste medlem, han har bodd her nesten tre uker nå, og har fått navnet Max Elvis (eller bare Elvis). Blanding mellom Sibirsk Skogkatt og Trøndersk Gårdskatt (eller noe helt annet), som har blitt foreviget. Nydeligste lille nøste i verden. I dag hadde mor lagt frem noen nøster Hubrogarn i anledning ferdigstillelse av Hubro-prosjekt. Hubrogarnet fikk noen runder rundt omkring på stua, gitt.

Og ellers? Som de fleste nå er klar over har vi starter på adventstiden. Alle fem ungene har fått hver sin ferdigoppfylte kalender - deilig! Sokker er nok en slager i år, og tannbørster og lypsyl og brukte tegneserier. Olleditten kommer til å ha ganske mye fra Ikeas "Duktig"-servise når julen ringes inn ;-) Men ikke si det til henne.

Apropos brukte tegneserier: Mitt julegavetips i dag: Gå inn på Finn.no, søk på tegneserier, og vips, et vell av julegaver, unike, billige, morsomme og ikke minst: Miljøvennlige!

Hubroprosjektet er bortimot ferdig, som sagt, kanskje kommer bilde i løpet av helgen...