søndag 10. januar 2010

Mössor og sjal

Niesene som i fjor fikk sitteunderlag og termos i bursdagsgave, er en del å finne i Åre. Da var det på sin plass med Åremössa til hver av dem. Min egen har i allefall vært god å ha i denne kuldeperioden! (Og der fikk jeg sannelig repetert datoen for PIF-en min, som jeg faktisk tenker på rett som det er. Kanskje på tide å effektuere den?)
To av vennene til Olleditten gikk med på fotoseanse i snøen, de rapporterte om varme og gode mössor! Forøvrig så syntes jeg det var noe som ikke stemte underveis, og nå har jeg oppdaget at jeg strikket med for tynne pinner. Men ettersom dette er barneluer, så funker det nok!

Det tredje prosjektet som skulle ferdigstilles var et sjal i Baby Silk fra Du Store Alpakka. Strikket etter inspirasjon fra Kari på jobb. Jeg kombinerte et par oppskrifter for å få det slik jeg ville. Et utrolig mykt og deilig garn!