torsdag 11. mars 2010

Irving

For tiden går det mye i jobb, håndball og sofa... Mangler rett og slett litt energi. Men håndball er bra! Selv om kroppen for tiden ser ut som det nyeste fargekartet fra Jotun... (eller kanskje et gammelt et...).

Men jeg leser fremdeles da. Har hatt en "barne-klassiker-periode", sist lest er "Trollkrittet" av Zinken Hopp, kjempestilig bok. Før det var det Løven, heksa og klesskapet ac C.S. Lewis. Nydelig den også. Jo, glemte nesten, mellom disse leste jeg "jorden rundt på 80 dager" av Jules Vernes. Utrolig bra, og spesielt tatt i betraktning tiden den var skrevet i!

Nå har jeg blitt litt mer voksen av meg igjen, og er over på John Irving. "Den fjerde hånden" ligger nå på nattbordet. Jeg har vært stor fan av John Irving i mange mange år, helt siden jeg oppdaget Garps bok, men har ikke lest så mye av han i det siste. Den fjerde hånden har gått i glemmeboken, så dette blir en gjenoppdagelse!

Det nærmer seg forresten bunadskurs med stormskritt igjen... Får se hva det fører med seg ;)