lørdag 6. mars 2010

Posten

Fikk en utrolig hyggelig melding her på bloggen min etter jul, "Farmor" hadde noen Astrid-tallerkner hun ville gi meg. Så utrolig snilt. Tallerknene kommer godt med, vi har litt få. Tallerknene kom pene og hele i posten for en stund siden, i bytte har jeg sydd et bærenett med Marilyn, Charlie og Albert til "Farmor". Det er foret med en venninnes gardiner.




Lise mener hun har vært treg med å sende den flotte pakken sin til meg, men kjære Lise, det er ingenting mot hvor treg jeg er. Jeg lider av utpreget pakkevegring, ikke bare når jeg skal ut på tur, men like mye når noe skal sendes av gårde. I går tok jeg meg kraftig sammen, og fikk pakket. Denne stabelen er nå overlevert postkontoret.





Storebror lurte på om en av pakkene var til "hun som var så snill" (Lise), nei, kunne jeg si. Ikke noe til Lise her. Og forresten, hva synes du vi skal sende til Lise? Hva med en ovn, lurte han på. Ok, hvilken ovn? Jo, den som står i fjøset... Så Lise, trenger du en slik ovn, så skal vi sende den til deg...

Lørdag ettermiddag nå, jeg er sliten inn til beinet... Burde ryddet hus, f.eks. Har spilt kamp i dag, gikk ikke veldig bra, bare 70% form. Men det er en ny mulighet i morgen. Skal lade opp i hele kveld tenker jeg.