onsdag 24. mars 2010

Sari-silke

... eller Tjueti...

Var innom Vevstua på vei hjem fra jobb i dag... Har tenkt og tenkt på denne sarisilken siden sist jeg var der. Resirkulerte sarier... Sååå nydelige farger. Akkurat denne som ble med meg hjem er hard og grov, og egner seg ikke til plagg, må tenke på hva jeg skal bruke den til. kanskje bare ramme den inn som den er...?

På mørkloftet går det stadig fremover. Her er rommet til Storebror.

Og her er rommet til Rockern. Det har kommet litt lenger. Her har reisverk til den ene kneveggen kommet på plass, i tillegg ser vi reisverk ut mot loftstua.

Her er reisverket rundt døråpningen. Det blir slik, for å få til best mulig passasje forbi pipa. Garnet i reisverket??? Nei det vet jeg ikke noe om...

Samme reisverk, nå fra innsiden av rockerns rom. Garn? Que? Må ha falt ned i posen da jeg var innom Vevstua... *fniiis* Mye garn fra Austermann her. Snart påske, ikke sant? Sol og strikking da, tenker jeg. Men først er det håndballkamp i kveld.