tirsdag 15. juni 2010

Spring Awakening

Skulle vært sommer nå, men jeg er for kald på tærne til å få noen særlig sommerfølelse, altså.

Men det blir snart sommerferie, altså. Og i går kveld var vi (dvs en god del elever og noen lærere) på busstur til Trondheim og så Spring Awakening på Trøndelag Teater. En helt utrolig fantastisk forestilling. Dessverre er det slutt på lørdag, men har du mulighet til å få den med deg denne uka, så anbefales det på det varmeste - har selv utrolig lyst til å komme meg avgårde og se den en gang til!
Rakk en tur innom favorittbutikken min i Trondheim også, Fretex Unika på Mercursenteret. Og hva fant jeg der? Jo, et par aldeles fantastisk nydelige sko. Olleditten har erklært at de er passe, men for oss med litt mer konvensjonelt syn på skostørrelser, så passer de nok ikke før neste sommer.


Og så har jeg sydd litt mer, alle tre bærenett fra forrige innlegg er solgt, i tillegg til dette, som bare måtte hete "Chicago" (etter musicalen). Sydd av en gardin ;)




Litt barnslig glede er det vel plass til her også. I dag er et av jenteskjørtene mine med på "Dagens Forelskelser" på Epla.no Også dette et gjenbruksdesignprosjekt. Bare jeg kommer igang nå, har jeg planer om å lage slike skjørt i damestørrelse.