søndag 5. september 2010

Små gleder

Jeg kjøpte store mengder Lett Lopi for snart et år siden. Og begynte etter hvert å strikke på en tunika. Etter det forrige blogginnlegget om dette prosjektet, så skjedde det ikke så mye mer, for dess mer jeg tenkte på det, dess mer overbevist ble jeg på at plagget ikke kom til å bli brukt. Så i sommer rekkte jeg opp hele greia, fem nøster, ca, og gått og tenkt på om jeg skulle strikke meg en ny Klukkakjole, da jeg det siste året ikke har vært helt fortrolig med fasongen på den gamle. Så nå er jeg igang. Det betyr jo også at fingeren er mange ganger mye bedre enn den var på fredag! Jippi jaja. Og Klukka sluker garn mye kjappere enn prosjekt babyteppe.


Satt en kveld sist uke og plukket ut favoritter på Epla. Det er jo egentlig ikke noe problem, er stadig vekk innom og kikker, og finner stadig vekk ting jeg ønsker meg. Innimellom blir det en liten handel også... Når man lager favoritter bør det derimot være et visst system i det, de bør ta seg godt ut sammen på forsida. Det ble rimelig fort klart for meg hva temaet mitt måtte være, og det gikk fort å finne de ti første tingene, men etter hvert tok det litt tid å komme i land. Ikke for det, jeg fikk sannelig sett på masse fint. Og etter hvert kunne lista mi blitt vesentlig lengre enn den ble. Og sannelig var det verdt det, da favorittene mine dukka opp på forsida i dag!


Så nå er det bare "Løp og kjøp"! Evt lag din egen favorittliste - det er verdt det!! Du finner utrolig mange spennende skatter underveis!