lørdag 8. januar 2011

Utfordring...

Plutselig ble nyttårsforsettet satt på prøve, gitt! Jentene ble bedt i 10- og 11-årsbursdag til gutter! Der er fantasien litt begrenset for min del, gitt. To dager fra invitasjonen ble gitt til meg til selskapet skulle være. Råkult opplegg, med ski- og aktbakker, musikk og flomlys. Tøft at noen gjør såpass ut av en bursdag!

Vel, utfordringen ja. Rockern har i lengre tid ønsket seg en kartonglommebok. Jeg har vurdert muligheten for å lage slike selv, og har hatt et prosjekt på gang en liten stund nå. Fant ut at dette var tidspunktet for å finpusse teknikken, og fikk laget noen julekartonglommebøker.


Jentene som skulle i bursdag, Sprellemann og Baluba, tok med seg pappan sin og lagde et par porsjoner drops i går, drops liker vel gutter i denne alderen? Og for å pakke dem litt fint inn, og for å ha noe å putte godteri (eller andre ting) i, sydde jeg et kremmerhus til dem hver, av en dongeribukse. Foret med aper fra Stoff og Stil.



Gavene ble pakket inn i gaveposer som Baluba har sydd (ble visst ikke bilde av dem...), posene kan jo guttene bruke senere når de skal gi bort gaver selv. Håper gavene falt i smak. Tror jeg kom meg ut av forsettet mitt med æren i behold?

Ser forresten at det går en PIF-runde på Facebook nå, har hivd meg på, håper andre også gjør det hvis den dukker opp på en facebookside nær deg!