søndag 26. juni 2011

Halvferdig, og vel så det.

I dag har himmelen blitt mer og mer blå, og det fikk vi oppleve utendørs. Har vært på St.Hans-feiring med 4H, Bygdekvinnelag, Bondelag og flere. Dagen bel finfin, rimelig godt oppmøte, men det hadde definitivt vært plass til flere!

Vi i 4H stilte med kanoer, natursti, hesteskokasting og spikking. Undertegnede spikket to knagger, disse skal ¨få plass på den ene eller den andre hytta. Men først må knaggene tørke, pusses og muligens males litt. De kan skimtes midt på bildet. Blogger kødder forresten med meg i kveld, vil bare laste opp bildet liggende, ikke stående, som jeg vil ha det. Forresten så opplever jeg at blogger tulle veldig med innlogging for tiden også, dette gjelder spesielt når jeg skal kommentere andre blogger.


I vinter begynte jeg å gjøre kål på restegarn i form av sitteunderlag. Det mest fargerike var først ferdig, men har forblitt utovet i påvente av resten. Det andre ble ferdig for noen dager siden, og det siste ble strikket i går og i dag. Etter fotografering har de blitt tovet i vaskemaskina... resultatet fortjener et helt eget blogginnlegg. Det kommer.