lørdag 15. oktober 2011

WIP2

Jepp, tror Work In Progress er bedre enn UFO (UFerdig Objekt). Så får vi se hvor mange wiper det blir etter hvert her da. Litt for mange, frykter jeg.

Dette skal bli en Tine Solheim-tunika til Sprellemanns 11-årsdag. Strikker i alpakka og ull, og ikke bomull som i oppskriften jeg. Må smugstrikkes etter at nevnte Sprellemann er i seng eller når hun er borte. I dag er hun i Trondheim Spektrum og ser Byåsen mot et eller annet lag i hvite drakter.


Nå synger høstferien virkelig på aller aller siste verset, og har jeg fått gjort det jeg skulle? Neida. Sukk... Men kjøpte meg ny telefon i går, Samsung Galaxy S2, så langt er jeg fornøyd. Bildet er tatt med telefonen, men jeg fikk ikke til å legge inn bildet direkte fra tlf og i blogginnlegget. Hmm... Det bør jo gå?

Planer for dagen: Rydde hus, pakke sekker med klær til Fretex, og kanskje fylle noen esker med stæsj som kan gå til bruktbutikker også. I tillegg skal vi ut en tur, trenger en liter traktkantarell til traktkantarellsuppe. Vi har bare 10 liter med tørket sopp, tror jeg... Og en del porsjoner med forvellet sopp... Og kanskje dukker det opp flere wiper her.